piątek, 19 lipca 2013

Szczoteczka do zębów MAM

Pierwsza szczoteczka do zębów mojego dziecka to taka silikonowa, nakładana na palec, myliśmy nią już pierwszy ząbek malucha. Jak ważna jest higiena jamy ustnej od pierwszych chwil wie każdy rodzic, ale jaki sprzęt i kiedy do tego wybrać, oto częste pytania rodziców.


Dzięki uprzejmości firmy MAM otrzymałam do testowania szczoteczkę do zębów dla synka. Poprzednio sprawdzana szczoteczka firmy Aquafresh, sprawdzała się, teraz do boju ruszyliśmy z niebieską MAM.
Co o szczoteczce pisze producent przeczytacie TUTAJ
Jak widać na zdjęciu, dziecko nie mam problemów z uchwyceniem szczoteczki w małej rączce, jest ona idealnie dopasowana. Bez problemu rodzic może dziecko uczyć mycia ząbków a ono będzie ja prawidłowo trzymało. Włosie szczoteczki jest miękkie więc przy bolesnym ząbkowaniu nie powoduje bólu pod czas mycia. Dotrzemy nią we wszystkie zakamarki. Natomiast koncówka szczoteczki, jest gumowa, posiada wypustki więc może działać jako masażer dziąseł a także posłużyć do wyczyszczenia języczka.
Jestem bardzo zadowolona z tej szczoteczki i mogę ją polecić rodzicom. Pamiętajmy, że produkty tej firmy nie posiadają BPA a fani na FB posiadają 20% upust na zakup wszystkich produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz