piątek, 19 lipca 2013

Miseczka do karmienia firmy MAM

Jak nauczyć dziecko samodzielnego jedzenia? Nie jest to wbrew pozorom takie łatwe, właściwy uchwyt sztućców, nabieranie na nie pokarmów i trafianie do buzi to sztuka którą każdy maluch prędzej czy później musi opanować.


Mamy na rynku różne firmy, które prześcigają się w produkcji atrakcyjnych zestawów do nauki jedzenia czy też ułatwienia tej nauki poprzez właściwie wyprofilowane naczynia, atrakcyjny design.
Miseczka którą widzicie powyżej, wyprodukowana przez znaną już Wam rodzice firmę MAM. Dzięki uprzejmości firmy miałam okazję obserwacji testów tejże miseczki przez mojego synka.
Co na temat miseczki mówi producent przeczytacie i obejrzycie dokładnie TUTAJ i poniżej:
Samodzielne jedzenie z rodzicami przy stole? Możliwe dzięki praktycznemu talerzowi do nauki jedzenia. Udane połączenie funkcjonalności i designu MAM sprawia, że dzieci mogą czerpać przyjemność z jedzenia.
Ze zdejmowaną przyssawką, dzięki której talerz się nie przesuwa.
Idealny do używania poza domem
Rodzice gorąco polecam miseczkę, dlaczego, ponieważ już przy trzeciej próbie samodzielnego jedzenia z tej miseczki, synek zjadł całą zupkę co nigdy wcześniej się nie zdarzyło. Zawsze pod czas posiłku jadł sam do pewnego momentu a potem słyszałam, że już sam nie umie dalej. Miseczka przeznaczona jest dla dzieci od 6 miesiąca, mój synek ma 2 latka i myślę, że jeszcze sporo czasu będzie z niej jadł. Jest ona ładnie wyprofilowana, ma też wgłębienie, dzięki czemu dziecko bez problemu zjada do końca łyżką zupkę która ścieka właśnie w to wgłębienie, nie trzeba przechylać talerzyka. Przyssawka w którą jest wyposażona miseczka wspaniale dolega do podłoża, dzięki czemu nie przesuwa się i ułatwia operowanie łyżką.
Na zdjęciu widać moje dziecko w trakcie jedzenia zupki a także posiłku stałego. Przy jedzeniu pokarmów o różnej konsystencji, nie ma problemów z miseczką, z taką samą łatwością dziecko zjadało całość.
Gdy wybieramy się z dzieckiem w podróż, praktyczna jest dołączona do miseczki pokrywka, dzięki niej pokarm nie wycieknie na zewnątrz, ponieważ jest bardzo szczelna i zapobiega zabrudzeniu pokarmu.
Polecam ten produkt firmy MAM wszystkim rodzicom, także dlatego, że nie zawiera Bisfenolu, a każdy rodzic wie jakie to ważne mieć zdrowe produkty dla maluchów.
Przypominam o upuście 20% na zakup produktów dla wszystkich fanów MAM na FB,patrz- banner po lewej stronie.
Kto już posiada miseczkę i ją wypróbował, zapraszam do komentowania oraz do odwiedzin TU zabawkarki na FB.
Dziękuję firmie MAM za możliwość przetestowania produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz