piątek, 19 lipca 2013

Butelka Sports Cup MAM

Butelek i kubeczków dostępnych na rynku jest mnóstwo, dzięki firmie MAM chcę pokazać Wam rodzice, że warto posiadać właśnie tą buteleczkę.

Wiele butelek już sprawdzaliśmy, mieliśmy butelki z rurką, pięknie można je bylo wyczyścić ponieważ wszystkie części można było rozłożyć i umyć. Mieliśmy z wyjmowanym ustnikiem ale to utrudniało picie. Dla nas ważne jest żeby butelka była nie kapkiem, żeby nie zawierała Bisfenolu. Gdy wyjeżdżamy na częśte wycieczki, czy wychodzimy wiosną, latem na plac zabaw to butelka łącznie z bułką zawsze z nami wędruje. Dlatego wybranie jej jest dla nas nie lada trudnością. Ponieważ zawsze szukałam butelki idealnej, to mogę Wam rodzice polecić Sports Cup firmy MAM.
Co o butelce pisze producent, przeczytacie TUTAJ
Oto zdjęcie butelki
Butelka jest ładnie wyprofilowana, zakrzywiona, dopasowana idealnie do małej rączki. Otwiera się automatycznie, nie potrzeba używać rąk aby zacząć pić. Dziecku nie sprawia to najmniejszej trudności. Kubek nie przecieka a całość można rozłożyć na poszczególne elementy, dzięki czemu łatwo można umyć buteleczkę. Zamknięcie, którego nie posiadaliśmy w poprzedniej butelce innej firmy, zabezpiecza przed wybrudzeniem w podróży a to ważne gdy się butelkę zabiera z sobą wszędzie.
Polecam kolejny produkt firmy MAM, jestem bardzo zadowolona z przetestowanych produktów i dziękuję firmie za ofiarność. Rodziców zapraszam do polubienia MAM na FB wystarczy kliknąć w banner po lewej stronie blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz