piątek, 19 lipca 2013

Evoluderm- maska do włosów, krem do rąk

Dobre kosmetyki w życiu każdej kobiety to podstawa, prawda mamy, że zgodzicie się ze mną?

Co oznacza wg mnie termin " dobre kosmetyki", kto czyta moje wpisy ten już wie. Lubię gdy kosmetyki które stosuję są bezpieczne, nie podrażniają, nie zawierają parabenów i innych złych, sztucznych substancji. Z racji wrażliwej na podrażnienia skóry i alergii, testuje i poszukuję właściwych kosmetyków.
Parę dni temu, na FB stronie Evoluderm przeczytałam post zachęcający do wzięcia udziału w pierwszym testowaniu kosmetyków tej firmy w Polsce. Napisałam komentarz i zostałam wybrana jako jedna z 20 wybranych kobiet blogujących do testowania.
To co możemy przeczytać o firmie i produkowanych przez nia kosmetykach, przeczytacie poniżej:

Made In France!

Evoluderm to doskonała marka z Paryża - światowej stolicy kosmetyków.


Produkujemy kosmetyki do codziennej pielęgnacji twojego delikatnego ciała.


Marka jest uznana i bardzo popularna nie tylko wśród francuskich konsumentów.


Już w 50 krajach świata można cieszyć się doskonałą jakością produktów Evoluderm !


W ofercie Evoluderm znajdziesz szereg kosmetyków, dzięki którym kompleksowo i bezpiecznie zadbasz o siebie oraz o swoją rodzinę:

- kosmetyki do pielęgnacji włosów

- kosmetyki do pielęgnacji ciała

- kosmetyki do pielęgnacji twarzy

- kosmetyki do pielęgnacji dłoni

- kosmetyki do depilacji

oraz kosmetyki dla Twoich dzieci.


Nowe zapachy, nowe formy, nowe opakowania a wszystko to w zgodzie z naturą, z myślą o tobie i szacunkiem dla środowiska.


Dbamy o to by nasz asortyment dostosowany był do potrzeb twojej skóry, wygodny w użyciu, a jednocześnie wysokiej jakości w konkurencyjnej cenie!


Made in France to najwyższa światowa jakość, design i forma opakowania.


Made in France to naturalne kosmetyki wyprodukowane w trosce o zdrowie skóry twojej i twoich najbliższych!


Wszystkie produkty Evoluderm są wyprodukowane i pakowane we francuskich laboratoriach farmaceutycznych przy zachowaniu normy ISO 9002. Zdecydowana większość naszych kosmetyków nie zawiera parabenów, co sprawia, że są one całkowicie naturalne i w 100% bezpieczne dla twojej skóry. Naszych kosmetyków nie testujemy na zwierzętach, są one produkowane w zgodzie z naturalnym środowiskiem.


Marka Evoluderm jest obecna w ponad 1000 punktach sprzedaży na terenie całej Francji oraz w ponad 50 krajach na całym świecie. Znajdziesz nas m.in. w:

Afryce Zachodniej: Maroku, Algierii, Tunezji

Bliskim i Środkowym Wschodzie

Azji

Europie


Teraz specjalnie dla Ciebie - również w Polsce! 
Wspólnie dbamy o twoje piękno i zdrowie!

Prawda, że opis ten brzmi zachęcająco.:))
Gdy zadzwonił kurier byłam przekonana, że to zupełnie inna przesyłka, nie spodziewałam się takiej szybkości w dostarczeniu kosmetyków, zostałam mile zaskoczona. Nie tylko szybkośc mnie zaskoczyła ale sam sposób zapakowania kosmetyków do testowania.
Produkty zapakowane z najwyższą starannością już świadczą o tym, że w firmie dbałość o szczegóły jest bardzo ważna, świadczy o jakości usług i towarów.
Zawartość koszyczka również ucieszyła oko. Znalazłam w pięknym koszyczku :
- maskę z keratyną 500ml
- krem do rąk o zapachu masła shea 150ml

Postanowiłam produkty od razu przetestować, pierwszy sprawdziłam krem do rąk.
Zaskakujące są opisy na opakowaniach. Przeczytajcie sami, bo gdy przeczytałam to az uśmiechnęłam sie sama do siebie a właściwie do kremu.

Jestem nawilżającym kremem do rąk o zapachu masła shea - Zaopiekuje się twoimi dłonmi


MOISTURIZING HAND CREAM with Shea Butter | 150ml
 
Absolutna doskonałość. Pomogę twoim suchym dłoniom odzyskać właściwy poziom nawilżenia. Zawieram odżywcze, wzbogacone w witaminy masło shea oraz glicerynę, które zapewnią twoim dłoniom ukojenie. Sprawię, że twoje ręce będą miłe w dotyku, otulone subtelnym zapachem masła shea.
Opis znajdziecie także TUTAJ oraz informacje o innych produktach do pielęgnacji dłoni.


Przetestowałam jak widać na zdjęciach, po otworzeniu opakowania dotarł do mnie przyjemny a delikatny zapach masła shea, krem konsystencji jedwabistej, delikatnej. Bez problemu roztarłam go na dłoniach i za 2 sekundy już go tam nie miałam, wchłonął sie błyskawicznie!!! Przy żadnym innym kremie nie zaznałam takiego efektu, natomiast dłonie pozostały gładkie, skóra jest dobrze nawilżona i przyjemnie pachnie. Z wielka przyjemnością używam tego kremu i polecam, ujął mnie delikatnością, subtelnym zapachem, nawilżoną a delikatna skórą.

Maska z keratyną

Kolejnym testowanym produktem była maska do włosów, ogromny pojemnik bo 500ml, jest wypełniony po brzegi, kremowym produktem a właściwie emulsją. Nie jest ona tłusta, mazista tylko delikatna tak jak to było w przypadku kremu. Zapach przyjemny kosmetyczny i delikatny. Nakłada się ja łatwo i przemawia do nas tak jak to robił krem:))
Poczytajcie TUTAJ i poniżej

Jestem kremową maską z keratyną - dla większego połysku twoich włosów


SHINE KERATIN | Mask brightness | 500 ml

Do włosów matowych i bez połysku.
Pomogę twoim zmęczonym włosom odzyskać zdrowie oraz blask. Zawieram keratynę, która wzmacnia oraz dodaje witalności włosom. Sprawię, że twoje włosy nabiorą połysku oraz będą łatwiejsze w rozczesywaniu.

Po takich zapewnieniach, nie pozostaje nic innego jak ją sprawdzić.
Na umyte, wilgotne włosy nałożyłam maskę, odczekałam 5 minut wg zalecenia i spłukałam.
Efekt natychmiastowy, sami zobaczcie.

Po nałożeniu widać od razu nabłyszczenie włosów, włosy rozczesują się bez problemu, ładnie pachną i są wzmocnione. Oczywiście zmiany te nie nastąpiły po pierwszym zastosowaniu, uważam, że jest godna zakupu.
Nowoczesny design opakowań oraz zawartość o wysokiej jakości są z pewnością warte zakupu.

Polecam produkty i zapraszam do odwiedzenia strony producenta evoluderm.pl oraz ich profilu na FB

2 komentarze:

  1. ja już kocham tą maskę!!! mam masakryczne włosy i przydałaby mi się. Pytanie Kasiu - czy maska daje efekty przy kolejnych stosowaniach, czy tylko przy pierwszym była taka rewelacyjna? Często kupuję kosmetyki do włosów, które działają tylko na początku. Później włosy jakby się do nich przyzwyczajały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko mi działa, ale każdy ma inne włosy. Produkty Evoludermu są rewelacyjne. Mam też tak, że na początku działaja super a potem się skóra czy włosy przyzwyczajaja. Mam tak, że jak zimą noszę czapki czy kaptur to włosy mi się łamią, a wtedy ta maska działa super

      Usuń