piątek, 19 lipca 2013

Dzidziuś - balsam do prania

To o czym chcę dziś pisać nie nie maleństwo potocznie zwane dzidziusiem:)))
Pollena Ostrzeszów udostępniła mi do testowania balsam do prania bielizny niemowlęcej.
Wiele osób spotkało się na pewno z tym preparatem, tym bardziej, że gdy spotykamy się z naszym bobaskiem to chcemy dla niego jak najlepiej od pierwszych chwil. Delikatna odzież, pieluszki i preparaty do prania. Ja sama używałam proszku Lovela, nie znając preparatu produkowanego przez Pollenę.
Zmagamy się z alergią u synka, ma bardzo wrażliwą skórę, więc preparat który otrzymałam do testowania bez parabenów,  enzymów i alergenów, był bardzo zachęcający.
Wyprałam ubranka Jasia w balsamie, są miękkie, pięknie, delikatnie pachnące. Spytacie co ze skórka Jasia, ubranka po wypraniu nie podrażniają czy alergizują skórki. Moje dłonie bo specjalnie prałam ręcznie, nie są zniszczone, skóra nie jest wysuszona, balsam jest delikatny w dotyku.
Polecam serdecznie zakup balsamu do prania ubranek naszych skarbów. Na stronie producenta TUTAJ  znajdziecie także inne środki do prania odzieży dziecięcej, cena bardzo przystępna. Polecam produkt a firmie dziękuję za możliwość przetestowania produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz