piątek, 19 lipca 2013

Mamy testowały Emulsje do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką oraz żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem

Jak ważne jest stosowanie właściwych kosmetyków z odpowiednim składem, nie podrażniających a niosących czystość, świeżość i pielęgnację - wiemy wszyscy. Wiedzą o tym również mamy, które dzięki życzliwości firmy Pollena Ostrzeszów, testowały próbki preparatów których nazwy zamieściłam w temacie.
Co o produktach ma do powiedzenia producent?
Poczytajmy:) Emulsja do higieny intymnej TUTAJ, żel do mycia twarzy TUTAJ
Co o preparatach napisały mamy w swoich recenzjach? Zobaczcie sami, mamy 2 niezależne opinie.
 Justyna T. napisała " a wiec zel do mycia twarzy jest super :) fajny zapach a skora po u myciu nie staje sie sucha :) zapach pozostaje jednak szkoda ze nie na dłuzej:) a zel do higieny intymnej to musze sobie zakupic wieke opakowanie rewelacja :) dobra konsystencja nie leje sie po dłoniach jak rozne typy kosmetykow do spraw kobiecych. super sie pieni :) co nie kazdy tak ma :)"
Ewa G. " witam.mialam przyjemnosc testowania kosmetykow "biały jeleń".pierwszy był zel do mycia twarzy z ogórkiem i aloesem.po pierwszym uzyciu uznalam ze jest to doskonaly kosmetyk do mycia twarzy rano jak i wieczorem jest lekki ma delikatny zapach i świetna konsystencje.dziala na skore odswiezajaco nie tworzy dziwnych warstw i nie pozostawia napiecia na skorze(co wiele innych kosmetykow robi).polecam go wszystkim osobom,które maja wrazliwa skore jest hipoalergiczny i jak wyzej pisalam delikatny.jesli chodzi o emulsje do higieny intymnej to moge nazwac ja odkryciem poniewaz jest rewelacyjna nie jest tak "aromatyczna"jak wiele płynów.delikatnie myje wrażliwe okolice a jednocześnie miałam wrażenie że chroni przez cały dzien.oba kosmetyki są świetne i napewno dokonam zakupu z tej serii nie tylko konkretnie te ale też inne.pozdrawiam "
Anna N-T "dzis rano jak wspalam umylam sie zelem Z Bialego Jelenia.Po spłukaniu moja twarz stała się gładka i delikatna  Moje delikatne krostki z zimna troszkę przyblakły  I jeszcze jedna dodatkowa zaleta tego żelu ze sprawił ze moja skóra nie była tlusta na czole jak to zawsze mam w pracy gdyż pracuje na kuchni i zawsze miałam w ciągu dnia tłuste czoło co chwila a dzis nie,Więc jak dla mnie to ten zel sie dla mnie sprawdził."
Poniżej zdjęcie z testowania, które przesłała Ewa
 
Dziękuję mamom za przetestowanie produktów i recenzję, myslę, że przekonają pozostałych czytelników do zakupu preparatów. Kosmetyki Biały Jeleń są naturalne, nie zawieraja alergenów, parabenów i kuszą także ceną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz