piątek, 19 lipca 2013

Publicat - Dobranocki, płyty posłuchajki

Nauczyłam moje dzieci, że codziennie czytam im książeczki. Córka połknęła bakcyla i zaczytuje się do dzisiejszego dnia. Synek uwielbia gdy się czyta, on kończy znane już wierszyki. Sam przynosi książeczki i chce żeby je czytać.
Od wydawnictwa Publicat otrzymałam do testowania płyty posłuchajki. Nie spotkałam się z nimi wcześniej, ponieważ jestem przyzwyczajona do tradycyjnego czytania. Nawet nie pomyślałam o zakupie takich płyt.
Otrzymałam 3 płyty, znalazły się wśród nich , dobranocki czytane przez Annę Dymną jej ciepłym, pięknym głosem oraz przygody Reksio czytane przez Jerzego Sthura jego charakterystycznym głosem.
Płyty nagrywane w formacie mp3, zawierają bardzo długie nagrania nawet 14 godzinne, nadają się na długą podróż ale również będą wspaniałym prezentem. Najważniejsze nie zawierają agresji i przemocy.
Książeczki przeznaczone są dla dzieci od 3-5 r. ż.
1." Moje ulubione dobranocki "
Wydawca przekazuje nam takie informacje:
"Czyta Anna Dymna.
Wieczorem, tuż przed nadejściem nocy, lubimy słuchać czarodziejskich opowieści. One najlepiej kołyszą nas do snu.
Na płycie zgromadzono ponad 40 sympatycznych bajeczek współczesnych polskich autorów piszących dla dzieci.

Witajcie w krainie dobranocek!
Seria audiobooków POSŁUCHAJKI wyróżnia się starannie dobranymi tekstami oraz wspaniałą interpretacja aktorską. Dzięki niej dzieci przeniosą się w cudowny świat bajek i opowieści."
Informacje powyższe przeczytacie na stronie wydawcy, można także ją TUTAJ  zakupić.
Bajeczek słucha się z prawdziwą rozkoszą, niestety mój 2,5 latek chociaż bardzo lubi czytanie książeczek, to płyty słuchał może z 10 minut. Bajeczki są krótkie po ok. 5-6 minut jedna, bardzo przystępnie napisane, rozwijające wyobraźnię dziecka, a przyjemny głos lektorki ukoi zmęczonego maluszka i utuli do snu, jeśli ktoś taki rodzaj usypianek wybierze.
2. " 365 bajek na dobranoc. Księżyc opowiada...historyjki na dobry sen "
Oto informacje wydawcy:
Zbiór 365 ciepłych i sympatycznych bajeczek, których pełen pozytywnych emocji przekaz z pewnością spokojnie ukołysze dzieci do snu, w niezwykłej interpretacji jednej z najznakomitszych polskich aktorek - pani Anny Dymnej.
Seria audiobooków POSŁUCHAJKI wyróżnia się wspaniałą interpretacją aktorską oraz bogatym udźwiękowieniem. Dzięki niej dzieci przeniosą się w cudowny świat bajek i opowieści."
Kolejna posłuchajka, z bardzo dużą ilością bajek, do sprawdzenia przez rodziców, słucha się tej płyty tak samo wspaniale jak poprzedniej, ja jestem zachwycona. Myślę, że gdy synek podrośnie również będzie jej słuchał np. w czasie podróży.
O płycie poczytacie TUTAJ i można ją zakupić.
3. " Posłuchajki. Reksio. Wielka księga przygód"
Wydawca tak opisuje płytę:
" Razem z Reksiem przeżyjcie mnóstwo ciekawych przygód i poznajcie wielu nowych sympatycznych przyjaciół. Niezwykłe opowiadania czyta znakomity aktor Jerzy Stuhr."
Rzeczywiście, wraz z płytą przeniesiecie się z dziećmi w świat małego, aczkolwiek dobrze znanego nam wszystkim pieska Reksio. Modulowany głos znanego aktora pomaga nam przezywać przygody pieska. Wasze dzieci jeśli go jeszcze nie znają to na pewno pokochają:)
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
Kochani czytelnicy do Was należy wybór czytania dzieciom książeczek lub słuchania płyty. Ja w tym okresie pozostaję przy tradycyjnym czytaniu i dzięki niemu nawiązywaniu kontaktu z dzieckiem. Słuchanie płyt odkładam na czas przedszkolaczka, gdy bez książek nie będzie mogło już żyć:)). Niemniej jednak płyty moga i na pewno będą wspaniałym prezentem jeżeli zdecydujecie się na ich zakup, cena uważam bardzo przystępna.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru , który dla mnie już się kończy. Jutro znów do pracy, na szczęście weekend niedługo. Wszędzie pełno wody z roztapiającego się śniegu. Ulice w pobliżu domu przypominają stawy, ale ptaszki już śpiewają , więc cieszmy się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz