sobota, 8 marca 2014

Projekt TRND z Vizirem w roli głównej












Od kilku tygodni biorę udział w projekcie TRND - testuję kapsułki piorące Vizir.
Otrzymałam 2 opakowania po 15 kapsułek każde z nich, jedno opakowanie ja testuję, natomiast następne kapsułki przekazałam w ręce testujących koleżanek, przyjaciółki i rodziny.


Razem z opakowaniami kapsułek otrzymałam ulotki informacyjne oraz książeczkę w której przeprowadzam ankiety. Rozmawiam z koleżankami, informuję o produkcie. Niektóre z nich są zaskoczone, że stosując 1 kapsułkę nie trzeba używać już środka zmiękczającego.

Po wielu już wykonanych praniach, stwierdzam, że ta 1 mała kapsułka która wkładam do pustego bębna, dopiero wówczas wkładam pranie kładąc na nią. wystarcza na 1 pranie, odzież jest czysta, miękka, plam nie ma a zapach przyjemny zapach świeżości, utrzymuje sie przez wiele dni.

Różne kolory saszetek sa przeznaczone do różnego prania. Pomarańczowe są do prania rzeczy kolorowych i białych. Polecam ich zakup, bo faktycznie tak jak zapewnia producent i reklamy te kapsułki są rewelacyjne.
Spytacie, a jak przedstawia się koszt kapsułek?
Odpowiadam, ilość kapsułek w pudełku to 15 lub 32 kapsułki. Dostępne dla wszystkich 3 wariantów (Oryginal Fresh, Fresh Flowers oraz Sensitive Clothes) oraz 23,38, 42 kapsułki dla Original Fresh i Sensitive Clothes. Cena rynkowa kapsułek 21.99- 54.99 w zależności od wielkości opakowania.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kupowałaś czy testujesz? i jakie Beatko lubisz bardziej?

      Usuń
  2. też je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności prać z tymi kaspułkami...ale chyba się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam okazję testować kapsułki Vizir, dzięki temu, że zakwalifikowałam się do projektu trnd. Jedno opakowanie dostałam dla siebie, drugie rozdałam rodzinie i znajomym. Moim zdaniem kapsułki są rewelacyjne, dopierają nawet trudne plamy z ubranek mojej półrocznej córki. Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania. Bardzo cenię sobie wygodę użycia i to, że służą do prania zarówno białych ubrań jak i kolorowych. Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje się łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Osoby obdarowane często podkreślają fakt, że bardzo ładnie pachną. Wiele osób po otrzymaniu ode mnie kapsułki, zdecydowało się na zakup całego opakowania. Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń