czwartek, 23 stycznia 2014

Venisima - Twoja biżuteria , moja pasja


Venisima to magiczne miejsce, gdzie bizuteria tworzona jest z pasją i wielką miłością. Dzięki uprzejmości Pani która tworzy prawdziwe cuda, otrzymaliście kiedyś mozliwość testowania. Wówczas został wylosowany Pan który nie dotrzymał warunków umowy i naboru do testowania. Biżuteria została dostarczona do niego i na szczęście miałam zdjęcie, mogłam pokazać chociaż jak wyglądała bransoleta.

Jednak pare dni temu, otrzymałam przesyłkę, której się nie spodziewałam a w niej.....



.......znajdowała się niespodzianka, pięknie opakowana aż żal było otworzyć.
Venisima nam znów zaufała i przesłała wspaniały wisior, zobaczcie jak się prezentuje.


Wspaniały kolor i niepowtarzalne wykonanie, do tej pory nie widziałam takiej biżuterii. Szklany wisior ręcznie malowany umieszczony na rzemykach, z bezpiecznym zapięciem.
Jest nie tylko ozdobą mojej szyi ale także dodaje niepowtarzalnego uroku każdej stylizacji, wykańcza ją w przepiękny sposób. Zakochałam się :)

Zbliżają się walentynki, wprawdzie nie nasze to święto ale możemy sobie z tej okazji kupić coś pięknego, dlatego zapraszam Was czytelniczki do SKLEPU, gdzie możecie wybrać sobie także piękną biżuterię, bo przekonywać Was chyba nie muszę, prawda ? :D


Panowie, jeśli szukacie prezentu dla swojej połowy to koniecznie sklep odwiedźcie, zapraszam także na FB aby być na bieżąco z kolejnymi dziełami sztuki, bo ta biżuteria z pewnością do tej grupy należy.

Dziekuję za przepiękną biżuterię i niezwykły prezent.


2 komentarze: