czwartek, 24 października 2013

EvOri to Oriflame, taki sam a jednak inny



Kosmetyków Oriflame nie muszę nikomu przedstawiać. Sprzedawane poprzez konsultantów w sprzedaży bezpośredniej, od lat cieszą się wielkim uznaniem klientów. Zmieniają się na przestrzeni lat wygląd opakowań oraz ich zawartość.

Rozpoczęłam współpracę z jedna z przedstawicielek firmy, której stronę znajdziecie na FB,właśnie tam. Ponieważ konsultantki wielu firm, rozpoczęły prezentację własnej działalności na stronach FB.
Wróćmy do EvOri i przesyłki, którą otrzymałam do testowania.



W przesyłce znalazł się balsam po goleniu Giordani Man oraz próbka perfum Giordani Man.
Ponieważ otrzymywałam komunikaty, że mało na blogu testów dla mężczyzn, więc bardzo proszę. Wyjątkowy kosmetyk dla wyjątkowych mężczyzn.
Dlaczego EvOri to wyjątkowa konsultantka, wraz z przesyłka otrzymałam najprawdziwszy list ręcznie pisany, nawet nie wiedziałam, że bardzo mi tego w dzisiejszym świecie brakowało.


Co do testów, balsam jest gęsty, biały, o bardzo przyjemnym i nie ostrym zapachu, minus jaki posiada to zawartość, ale na szczęście 1 parabenu. Bardzo wydajny, niewielka ilość doskonale nawilża i wygładza skórę. Zapach  bardzo przyjemny , utrzymuje się jeszcze długo po zastosowaniu.


Nie jest to dobrze zauważalne na zdjęciach, bo ciężko uchwycić taki szczegół jak nawilżenie skóry, ale sama dotykałam skóry męża i zauważyłam działanie.
Zapach perfum to ta sama nuta jak  w balsamie, jest bardzo przyjemny, delikatny i utrzymuje się kilka godzin.

Jeśli jesteście zainteresowani zakupem, zapraszam do składania zamówień i EvOri.

Bardzo dziękuję za tak miłą współpracę i serdecznie polecam zakupy u tej właśnie konsultantki.

 

2 komentarze:

  1. Fajny prezent dla męża:)
    Pozdrawiam kochani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam kochana, mąż w końcu coś testował, już nie może powiedzieć, że dla niego nic nie ma :)

      Usuń