piątek, 19 lipca 2013

Poczytaj mi mamo:))

Kto z nas rodzice nie zna książeczek z tej serii, czytane wielokrotnie w czasach naszego dzieciństwa. Teraz zostały złożone w tomy i możemy nimi zainteresować nasze dzieci.

Znacie ta okładkę prawda? Oto co o książce pisze samo wydawnictwo.
W "Poczytaj mi, mamo. Księdze pierwszej" otwieramy drzwi do pełnego magii i nostalgii królestwa naszego dzieciństwa.
Śledztwo w sprawie tajemniczego zniknięcia daktyli. Jeż Kolczatek znajdujący dom na zimę w berberysie. Kłopoty ze snem kota Filemona. Niebieska dziewczynka wykradająca się nocą z obrazka... Te obrazy nigdy nie opuściły naszej wyobraźni. Z okazji dziewięćdziesięciolecia "Naszej Księgarni" postanowiliśmy zebrać w kilku tomach najpiękniejsze książeczki, które przez lata ukazywały się w serii "Poczytaj mi, mamo". Publikujemy je w niezmienionej szacie graficznej, aby bajkom naszych wielkich pisarzy znów, jak kiedyś, towarzyszyły prace wybitnych plastyków.
Wydane są trzy księgi, każda zawiera po kilka tak przez nas skrzętnie kolekcjonowanych bajek:). Po otwarciu księgi znajdziemy książeczki w niezmienionej treści i formie, ilustracje są identyczne z tymi z przed lat. Wszystkie umieszczone w twardej oprawie i pięknej kolorystyce. Mój 2letni synek otrzymał księgę jako prezent i od pól roku czytamy ją regularnie. Najbardziej podobają się synkowi wesole bajeczki o daktylach i dziewczynce w niebieskiej sukience, znajdziecie w tej części również przygody kota Filemona, którego przecież wszyscy znamy.
Polecam te księgi, rodzice wrócicie z sentymentem do treści a Wasze dzieci z przyjemnością poznają i pokochają bajki bez przemocy i z morałem. Jest to idealny pomysł na prezent ale także bez okazji. Ja już myślę nad kupnem kolejnych tomów.
Zapraszam do komentowania wpisów i zapraszam jak zawsze do odwiedzin na naszej stronie na FB https://www.facebook.com/pages/zabawkarkabloxpl/404575429584566?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz