piątek, 19 lipca 2013

Czekoladki Chocolissimo

Kochani sobotni wieczór można spędzić przy kubku gorącej czekolady. Dzięki firmie która mi udostępniła do testowania swoje produkty, miałam możliwość wypicia bardzo smacznej bo cynamonowej czekolady.
Ta firma to Chocolissimo, znana mi była z możliwości wysyłanych telegramów czekoladowych. Od momentu kiedy otrzymałam informację o możliwości przetestowania jej produktów, ciekawa byłam co otrzymam.
Zostałam mile zaskoczona, ponieważ w kartoniku kryjącym zawartość znalazłam- autko VW oraz czekoladę do picia. Poniżej parę słów o nich:)
Czekolada do picia o wdzięcznej nazwie 

ChocoSticks Cinnamon 2

podpowiada czego można się po smaku. Postanowiłam to sprawdzić.
Informacje jakie przekazuje nam producent:
Dwie przepyszne, cynamonowe czekolady do picia na patyku.
Zanurz czekoladę na patyku w gorącym mleku, pomieszaj 2 minuty i delektuj się nieskazitelnym smakiem czekolady i cynamonu.
To idealny pomysł na słodki, świąteczny upominek.
Waga netto 66 g 
Wymiary pudełka: 17.5 x 4.5 x 4.5 cm
Zgodzicie się ze mną, że opakowana jest pięknie i wygląda jak czekoladowy lizak.
Dodatkowo świątecznie opakowana. Postanowiłam ją rozpakować i  skonsumować:)) Potraktować jako chwilę relaksu po ciężkim matczynym dniu, czy udało mi się zrelaksować? O ty za chwilę, zobaczcie zdjęcia, przedstawiające wykonanie pysznego napoju.
Czekoladkę rozpakowałam, mleko rozgrzałam i wlałam do kubka, pomieszałam bez użycia łyżeczki, bo patyczek dobrze się do tego nadaje. Mleko stopniowo zmieniało swój kolor, rozprowadzając wokół aromat cynamonowej czekolady. Nuta cynamonu nie jest bardzo intensywna więc nie przeszkadza, ale rozgrzewa. Do tego zapach czekolady, znam jedną osobę która czekolady nie lubi a ja od niej stronię ze względu na alergię.
Czekolada jest bardziej w smaku deserowa niż mleczna, aksamitna lub jedwabna jak kto woli:). Rozgrzewa i pozostawia uczucie chwili spokoju, komfortu i relaksu.
Jest ze względu na opakowanie wspaniałym prezentem, ponieważ mnie nie uczuliła więc spokojnie można ją sprezentować również alergikom.
Możecie ją zamówić TUTAJ
Kolejny produkt to przepiękne, wykonane z wielką sztukaterią i dokładnością autko 
Samochód VW Beetle

Ponieważ miałam je przetestować jako czekoladę, musiałam je otworzyć i sprawdzić jakie jest w smaku. Wierzcie mi, że przy takim mini dziele sztuki aż żal to zrobić. Dlaczego? Spójrzcie na zdjęcie.
Prawda, że pięknie wygląda?
Zobaczcie szczegółowe zdjęcia:)
Pięknie opakowane może stanowić wspaniały prezent dla fanów motoryzacji, czy Twojego ojca, brata, syna. Możliwości jest wiele.
Producent tak pisze o tym cacku.
Czekoladowa kopia klasyka motoryzacji, czyli Garbusa. Podoba się nie tylko wielbicielom tej marki, ale wszystkim automaniakom! Samochód został wykonany z czekolady mlecznej.
Samochód jest zapakowany w przezroczyste pudełko, przewiązane białą wstążką chocolissimo.
Waga netto 125 g
Wymiary figurki 5.5 x 7.2 x 13 cm
Wymiary opakowania 6 x 7.8 x 14 cm
Autko wiecie już, że jest prześliczne , nawet podwozie zrobione ze szczegółami. Odłamałam kawałek i cała dorosła rodzina skosztowała czekolady. Pyszna, mleczna ( podobna w smaku do Milki ale nie tak bardzo słodka), rozpływająca się w ustach- tak można opisać jej smak. Nie uczula, przynajmniej nie mnie a jestem wrażliwa na wszelkie alergeny.
Mogę ją polecić jako pyszny i oryginalny prezent.
Można zamówić go TUTAJ
Dlaczego warto odwiedzić tą stronę? Ponieważ można skorzystać z wielu, niebanalnych pomysłów na prezent ale także aby wstąpić do Klubu Czekolady, przynależność do w/w daje nam wiele mozliwości -  zakup produktów po niższych cenach niz w sklepie oraz udział w wielu promocjach. Poczytajcie sami TU.
Po tych smacznych spotkaniach zapraszam na FB a Chocolissimo dziękuję za możliwość przetestowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz