piątek, 19 lipca 2013

Czarna Róża i Zabawkarka co nas połączyło ?

Każda z nas posiada miłość do pięknych rzeczy, zwłaszcza tych z duszą. Biżuteria i inne rzeczy które wykonuje Black Rose's mają duszę niezaprzeczalnie, robione są z pasją i miłością więc mają ją na pewno.


 kliknięcie w logo przenosi na stronę bloga z biżuterią

Na stronę artystki na FB - Black Rose's Handmade Things trafiłam zupełnie przypadkowo i od razu biżuteria wykonywana ręcznie mnie zachwyciła. Jest malowana i ozdabiana wyjątkowo. Maki ujęły mnie za serce i bardzo mi sie spodobały ich motywy na biżuterii.
Sama artystka tak pisze o biżuterii:

" Biżuteria artystyczna dla Indywidualistów - ręcznie malowana, rysowana, z modeliny. Pojedyncze egzemplarze. Stop gotowcom! Czas na pracę rąk :)"

Miałam to szczęście, że otrzymałam od właścicielki strony 2 pary kolczyków do testowania.

Ukochane maki.


oraz druga parę


Niezależnie od wielkości kolczyki sa bardzo lekkie a to za sprawą plexi. Przesłane zostały w kopercie babelkowej, więc nie zostały uszkodzone pod czas transportu. każda para w oddzielnej torebce foliowej z dołączonym ozdobnym woreczkiem na biżuterię.


Została zamieszczona w kopercie informacja, gdzie artystkę można odnaleźć, jak są wykonywane ozdoby oraz za pomoca jakich środków.



Kolczyki sa przepiękne, zrobione z najwyższą starannością, miałam je cały dzień w pracy, są bardzo lekkie. Nie czułam że je mam założone.

 
Polecam zakup u tej właśnie Pani artystki i zapraszam do zapoznania się z biżuterią, znajdziecie stronę na FB Black Rose's Handmade Things oraz blog z pięknymi pracami i nie jest to tylko biżuteria.

Bardzo dziękuję za możliwośc zapoznania sie z pracami i ich przetestowanie z ogromna przyjemnością. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz