piątek, 19 lipca 2013

Aqua Doodle

Pierwszy raz spotkałam się z ta mata na stronie Zabawkowicza. Bardzo mi się ta mata wówczas spodobała, stwierdziłam, że jest fajną alternatywą dla zwyczajnych kredek. Kupiłam synkowi, wkrótce moja siostra poczyniła taki zakup dla swojego dziecka.
Na zdjęciach górnych widać jak nasze maluchy bawią się wspólnie rysując i stawiając pieczątki, mata jest większa od naszej również kolorowa, na bocznej części maty widoczne są rysunki które bardzo łatwo można przerysować.
Zasada jet taka, że do pisaków załączonych do maty nalewa się wodę i wówczas rysując po macie, dziecko używa pisaka jak kredek. Mata jest bardzo pożyteczna, gdy jedziemy gdzieś gdzie dziecko może się nudzić , np. w poczekalni u lekarza, czy u fryzjera rozkładamy matę i po problemie.
Mata która my posiadamy a widoczna jest na dolnych zdjęciach, jest podzielona na 4 części. Każda ma inny kolor, są umieszczone rysunki kolorowe które po pomoczeniu woda z pisaka się wyłaniają. Widać to na prawym dolnym zdjęciu, domek i statek. Matę posiadamy już drugi rok i chyba jest niezniszczalna. gdy jest za bardzo pomoczona, zostawia się ją do wyschnięcia i można ja użyć ponownie. Gorzej z pisakiem, synek zaczął wysysać wodę z niego i pisak uległ uszkodzeniu od przyciskania na siłę do maty i wysysania. Na szczęście elementy dodatkowe jak pisaki można dokupić.
Maty są w różnych rozmiarach. TUTAJ możecie obejrzeć filmik z obsługi maty:)
Mata daje wiele zabawy i radości dziecku, warto ją kupić i zapobiec tym samym malowaniu kredkami po ścianach:)
Kto juz taką posiada i ma coś do dodania, zapraszam do komentowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz