środa, 10 grudnia 2014

On żyje

Siostra Angela Musolesi napisała książkę w której przedstawia świadectwo mocy Ducha Świętego w posłudze o. Emiliena Tardifa.



Ojca Tardifa poznałam jakiś czas temu, gdy przeczytałam książkę napisaną przez niego pt. " Jezus żyje". Ojciec Tardif to wspaniały człowiek, którym Pan Jezus posłużył się w szerzeniu miłosierdzia.
O wyjeździe o. Tardifa  do Rimini siostra napisała książkę. Przedstawiając tego wspaniałego człowieka takim, jakim ja go poznałam poprzez jego książkę. Człowiek pełen wiary, odczuwalnej wiary, bezpośredni i pełen miłości a do tego przekazujący moc Ducha Świętego pod czas mszy o uzdrowienie i uwolnienie.

W książce " On żyje " zapoznacie się z powodem napisania książki, czym jest Ruch odnowy w Duchu św., kim był o. Tardif, później szczegółowo poznajemy wydarzenia z Rimini, wierzcie mi, że warto przenieść się tam i razem przeżywać spotkanie z Duchem św.. Druga część książki, która posiada 162 str. ukazuje nam świadectwa uzdrowień fizycznych i duchowych, które miały miejsce tylko w Rimini a było ich bardzo dużo. Ojciec Emilien podróżował po całym świecie i wszędzie towarzyszyły spotkaniom tłumy wiernych a także tych którzy nie wierzyli ale odmieniali swoje życie dzięki spotkaniu.
Dziękuję wydawnictwu Esprit za piękną książkę, którą warto przeczytać i wracać do niej. Książkę można zakupić TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz