poniedziałek, 22 września 2014

Oczami Jezusa


Oczami Jezusa - wydanie zebrane to książka wydana przez Wydawnictwo Esprit. Książkę napisał Carver Alan Ames, autor napisał także inne książki, nie są to stworzone przez autora historie lecz napisane pod wpływem objawień, jakie nastąpiły poprzez Jezusa i apostołów.

                                                       


Nie każdy ma w życiu tyle szczęścia żeby spotkać Jezusa czy proroków ale każdy z nas może z nimi spędzić czas , dzięki objawieniom zapisanym w tej książce.
Każdego dnia , spędzałam czas przy tej książce i każdego dnia wędrowałam z Jezusem i jego uczniami. Gdy przeczytałam tą książkę, która posiada ponad 500 stron, poczułam jak bardzo będzie mi jej brakowało.
Dzięki tej książce poznałam apostołów, ich wady i zalety. Spotkałam miłość jaką Jezus przekazywał każdej napotkanej osobie i widziałam, jak nie wszystkie osoby były gotowe ją przyjąć.

Możemy zastanowić się i rozważyć w głębi naszych serc jak to jest z nami, czy potrafimy nie widząc - uwierzyć? Czy potrafimy modlić się jak oni każdego dnia i to tak dogłębnie aby poczuć łączność z Bogiem? Czy potrafimy okiełznać nasz gniew i złe uczucia?

W trakcie czytania książki spotykamy w głębi siebie wiele pytań, znajdziemy w niej również odpowiedzi na nie. Książkę warto przeczytać, ta spokojna i przystępnie pisana książka z Jezusem narratorem jest wspaniałym drogowskazem życiowym. Poprowadzi każdego, kto zechce być prowadzony poprzez życie i jest gotowy ofiarować swoje życie Panu.

Książkę zakupicie TUTAJ za kwotę 34,90.

Dziękuję wydawnictwu, za możliwość przeczytania tak cennej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz