niedziela, 27 kwietnia 2014

Sluban dla starszych dzieci

Klocki Sluban już opisywałam, pokazałam Wam jak łączą się z Lego TUTAJ. Teraz Jaś ma nowe klocki, okazało się, że to zestaw dla dzieci powyżej 6 r. ż.. Nie doczytałam informacji i takie zakupiłam, mają one kilka foliowych paczuszek w zestawie, w każdym woreczku są części tak drobne, że trzeba dobrze szukać żeby znaleźć właściwą. Jestem pewna, że starszym dzieciom zestaw ten spodoba sie na pewno. Córka stwierdziła, że to lepsze niż puzzle i gdy ja złożyłam autobus, ona zbudowała szkołę. Wszystkie części są wspaniałe i układa się je zgodnie z instrukcja, gdzie jest opisana ilość potrzebnych klocków do budowy oraz klocki graficzne są pokazane, jakie są potrzebne do budowy danej części, co znacznie ułatwia budowę.


Klocki są rewelacyjne, gdy je złożymy, to otrzymamy autobus w którym można przewozić uczniów (koła się kręcą), szkołę z komputerami i krzesełkami, boiskiem do gry w kosza, latarniami, figurki uczniów, kierowcy i nauczycielki. Polecam jako udany zakup dla starszych dzieci, można klocki zakupić np. TUTAJ, cena 66 zł.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.










2 komentarze:

  1. coś dla mojego siostrzeńca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy i lubimy markę Sluban, jest to tańsza alternatywa lego i bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń