czwartek, 6 lutego 2014

Lenii - ozdoby do włosów i bizuteria











Z firmy Lenii otrzymaliśmy do testowania ozdoby do włosów, odbył się nabór do testowania, dziś jedna z mam przesłała recenzję.






"Mieliśmy przyjemność testować opaskę i spineczkę..Opaska jest z plastiku w kolorze czarnym z ozdobą pięknych dwóch kokardek (jedna w pięknym niebieskim kolorku a druga biało czarnym)Jak na zdjęciu widać opaska trzyma się dobrze ,ładnie się prezentuje,córce się bardzo spodobała.Końcówki opaski cisły za uszkami ale sądzę ,że córka nie jest przyzwyczajona do opasek i dlatego :)....Spineczka jest koloru biało czarnej ..ładnie wygląda na włoskach jako ozdoba przy rozpuszczonych oraz spiętych ..Raczej jako główna ozdoba na długo mojej córce przy rozpuszczonych włoskach nie była stabilna -włoski jej się "wyślizgneły" ale ogólnie bardzo ładnie się prezentuje i też się mojej córce podoba.Spineczka jak i opaska ładnie się prezentują na co dzień i od święta :)POLECAMY  Daję duuużą 5!!

Dziękujemy za możliwość testowania :)"



Zapraszam na zdjęcia z testowania






Bardzo lubiłam moją córcie czesać gdy była mała, długie włoski są bardzo wdzięczne do takich prezentacji. Dziękuję Aniu za wspaniałą recenzję i zapraszam na zapoznanie się z jeszcze jednym produktem. Ten był testowany przez moją córkę.

Śliczna niebieska kokardka, wykonana z duża starannością idealnie dopasowuje się do fryzury. Spinka utrzymuje się na włosach, od strony spodniej również jest zabezpieczona przed ewentualnym zranieniem metalem. Zaopatrzona w odpowiedni materiał zabezpiecza główkę dziecka w czasie używania przed skaleczeniem.

Zapraszam na fp Lenii do zapoznania się ze ślicznymi wyrobami, można także wygrać ozdoby również w licznych konkursach.

Bardzo dziękuję za mozliwość testowania przez dzieci wspaniałych ozdób.

6 komentarzy:

  1. oj coś dla moich modnisi :))) super jest ta opaska i bardzo kolorystyczna,błękity i niebieskie w różnych odcieniach zawsze mi się podobały,zresztą dziewczynki większość ozdób do włosów też mają w takich kolorkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ozdoby :) Szkoda, że moja córcia nawet rozczesać swoich włosków nie da

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na dobrą sprawę u mojej córki również zakładam często różne ozdoby do włosów i jest zachwycona. Ładnie się twoja mała prezentuje, muszę przyznać. Sama nawet staram się robić własnoręcznie biżuterię i teraz mam fajne zakończenia https://pl.silvexcraft.eu/41-zakoczenia które jakby nie było idealnie pasują do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń