niedziela, 12 stycznia 2014

Zestaw do nauki języka angielskiego dla najmłodszych - KONKURS


Prezentuję Wam dziś zestaw do nauki angielskiego dla najmłodszych, dla dzieci w wieku od 2-6 lat.
Wydawnictwo Dream Team  przygotowało egzemplarz Rodzinnego zestawu do nauki.


Na zdjęciu widzicie karty do nauki oraz grafikę zewnętrzną opakowania zestawu.
Zestaw rodzinny do nauki angielskiego zawiera:
„Zestaw Rodzinny” do nauki języka angielskiego z dzieckiem w domu:
• 108 Kart Obrazkowych plus Karta Zgadula • Płyta CD: 11 piosenek, rymowanki, słowniczek angielsko- polski • Poradnik dla rodziców a w nim ponad 50 pomysłów na gry i zabawy z wykorzystaniem Kart • Dodatkowe materiały do nauki on-line
Zasady konkursu: 1. polubić profil Dream team (sponsor) 2. polubić profil zabawkarka.blox.pl 3. Udostępnić grafikę konkursu publicznie TUTAJ 4. zaprosić 2 osoby do konkursu na FB pod postem z grafiką 5. zostawić komentarz pod wpisem na FB - imię i wiek dziecka
6. dodać blog do obserwowanych jeśli chcecie Zgłoszenia do konkursu można zamieszczać daty przykładowe 12.01 - 19.01.2014. Wyniki zostaną podane do 22.01.2014.
Jedna osoba dodaje 1 komentarz.
Wybór zwycięzcy odbędzie się na drodze losowania a wyniki podane na dole tego wpisu. Zwycięzcą zostanie osoba która wypełniła wszystkie warunki konkursu. Osoba wylosowana podaje dane adresowe w wiadomości do Zabawkarki
Zestaw do nauki angielskiegi wygrywa******* ALEKSANDRA JELIŃSKA gratuluję Proszę o wysłanie danych do wysyłki

15 komentarzy:

  1. dla nas byłby idealny. Wzięliśmy udział w konkursie i mamy nadzieję na wygraną :)

    Hahahaha mój kot właśnie wariuje przez Twoje śnieżynki :) próbuje je łapać na ekranie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem ze takie podreczniki nie tylko dzieciom ulatwiaja sprawe nauki jezyka angielskiego-doroslym rowniez

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że Wam sie podobają. Uważam, że to bardzo fajnie że w końcu jakieś wydawnictwo zajęło sie materialami dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, że wydawnictwo zajęło się takimi materiałami, nauka języka zwłaszcza w dzisiejszych czasach to podstawa. Im wczesniej i to w formie zabawy tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. My też bierzemy udział i trzymamy kciuki :) obserwujemy blog a na fb jesteśmy jako Monika Kubera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udział wzięty - świetny zestaw!

    Obserwuję jako moskala22

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawy do nauki języka angielskiego potrafią bardzo skutecznie zmobilizować maluch do nauki języków obcych. Dobrą alternatywą są również specjalne zajęcia językowe dla dzieci https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/zajecia-jezykowe-dla-dzieci na których najmłodsi poznają i przyswajają całą niezbędną wiedzę z języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo podejście, że dzieci tak chętnie uczą się języka angielskiego i lekcje są organizowane już od najmłodszych lat. Ja chwalę sobie bardzo korzystanie z rozmówek angielskich mp3 ">https://www.jezykiobce.pl/s/54/rozmowki-angielskie-mp3"> ponieważ wiem jak fajnie można się nauczyć języka angielskiego ze słuchu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się ten zestaw prezentuje i muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest na pewno aby dzieci uczyły się języka angielskiego. Jak ja czytałem w artykule https://mamanawypasie.pl/2020/07/nauka-jezyka-angielskiego.html to nauka języka angielskiego jest ważna dla dzieci i warto jest umieć je wspierać w tych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne zestawy i jak widać to właśnie dzięki takim pomocom można także fajnie i przyjemnie uczyć się języka angielskiego. Ja również jestem zdania, ze na stronie https://earlystage.pl/blog/2019/02/04/angielski-w-domu-darmowe-gry-i-zabawy/ opisano niektóre gry i zabawy do nauki języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać bardzo fajny zestaw i jestem przekonana, że dzieci z pewnością będą chętnie się uczyły angielskiego. Ja również polecam każdemu przeczytać artykuł http://mamonik.pl/angielski-i-przedszkolaki/ gdzie fajnie opisano to jak i kiedy zacząć naukę angielskiego u przedszkolaków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam okazji korzystać z tego zestawu ale teraz już mogę powiedzieć jako nauczycielka języka angielskiego, że również zaczęłam się szkolić. Bardzo spodobały mi się szkolenia w https://universe.earlystage.pl/szkolenia/all i muszę przyznać, że jak najbardziej warte one są tego, aby z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń