wtorek, 7 stycznia 2014

Niezwykłe objawienia świętych - książka


Przedstawiam  dziś książkę jaką otrzymałam do recenzji, autorstwa ks. Marcello Stanzione. Ksiądz napisał już kilka pozycji o objawieniach, znajdziemy także książki pt. " Ojciec Pio i aniołowie ", " Ojciec Pio i dusze czyśćcowe".

Książka podzielona jest na kilka rozdziałów. Wstęp wprowadza nas do Pisma Świętego i pojęcia świętości w nim, czym ono jest dla wierzących. Objawienia świętości, widzenia świętych w czasie ich pobytu na ziemi, zanim odeszli. Jaka jest różnica między kościołem ziemskim a jaka między niebiańskim, również dowiecie się czytając książkę.
Rozdział pierwszy wskaże czym są objawienia świętych, jakie są sytuacje objawień i kiedy się odbywają oraz jaki mają przebieg.
Jeżeli są wśród nas osoby zainteresowane, samymi objawieniami to zapewne zainteresuje was rozdział drugi. W którym zamieszczone są informacje o świętych którzy pojawiają się aby uzdrowić swoich przyjaciół. zapoznajemy się z nimi , ich życiem na ziemi, śmiercią i objawieniami jakie odbywają się nie kiedy tuż po śmierci. Życie wielu świętych było mi znane, tych bliskich memu sercu odnalazłam w książce pogłębiając wiedzę o nich. Dowiedziałam się o wielu świętych o których nie miałam pojęcia, że istnieli. zaskakujące były dla mnie ich życie, poświęcenie a także wielka bezinteresowna miłość i całkowite oddanie z pełna ufnością Bogu. po śmierci objawienia z uzdrowieniami tak niesamowitymi, że medycyna nie miała już nadziei na wyleczenie a dla świętych w imię Boga nie stanowiło wyleczenie żadnej trudności.

Jak święci ratują nas od niebezpieczeństw, pojawiając się nagle, podając dłoń aby np.  wyciągnąć z topieli dziewczynkę, czy pomagają wyleczyć zmiażdżony tułów człowieka wciągniętego w mechanizm maszyny. Pisany jest ten rozdział podobnie do poprzedniego opisując życie świętego w skrócie i ukazując jakich objawień dokonał.

Aneks książki zawiera modlitwy do świętych, litanie.

Dlaczego polecam tą książkę? ponieważ daje ona spokój wewnętrzny, lubię poczytać książki które poszerzają moje horyzonty myślowe, przecież człowiek ma się rozwijać. Książka daje wiele do myślenia, pisana w bardzo ciekawy, przemyślany sposób ukazuje to co jest nam bardzo bliskie a wydaje się dalekie.
Polecam, książkę można zakupić TUTAJ w promocyjnej cenie 21,90.

Dziękuję p. Małgosi oraz wydawnictwu za możliwość przeczytania książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz