środa, 18 grudnia 2013

Robofish pływająca rybka jak żywa

Kilka dni temu w Biedronce można było zakupić rybkę robofish, której poszukiwałam parę miesięcy wstecz w internecie.

Jak tylko ja zobaczyłam, wiedziałam, że błazenka Nemo muszę kupić dla synka.

Ryba jest do kupienia w zestawie z sitkiem do połowu, dwoma glonami, w cenie 34 zł.

Widziałam ją także tutaj  w zestawie z kulą, cena jest już zdecydowanie wyższa.

Rybka zawiera 2 baterie okrągłe płaskie, w zestawie znajdują się 2 zapasowe bateryjki. Po włożeniu do wody rybka pływa jak żywa, szybko poruszając ogonkiem, zmieniając tempo poruszania się.

Zachowanie rybki możecie zobaczyć na filmie, uważam, że warto ja zakupić nawet jako prezent, ucieszy każde dziecko.


Jedyną wadą rybki, jest zdejmowany ogonek, synek szybko odkrył, ze można go zdejmować i długo musiałam tłumaczyć, że rybka się zepsuje bez ogonka.





1 komentarz: