czwartek, 1 sierpnia 2013

Jumazoma czyli smacznie, zdrowo, zabawowo

kliknięcie w logo przenosi na stronę sklepu

Strone sklepu Jumazoma spotkałam pierwszy raz na FB, tam także rozwinęła sie nasza współpraca. Jumazoma to sklep z zabawkami, więc nie ma w tym nic dziwnego że Zabawkarka sie zainteresowała ale jakże duże było moje zdziwienie, gdy otrzymałam propozycję testowania ozdób na muffiny i tort.
Wierni czytelnicy wiedzą, że dużo piekę a ponieważ zbliżały się imieniny córci a były wśród gości 2 maluchy więc ozdoby czysto dziecięce jak najbardziej były na miejscu.




W czasie przygotowań Jaś dopadł do opakowania z opłatkami na muffiny z pytaniem " co to jest" , usłyszał ze  to ozdoby na ciasteczka i że może zjeść. Oczy jak 5 złotych zdziwione z niemym pytaniem " to się je" po zjedzeniu jednej chciał więcej.

Muffiny upiekłam i ozdobiłam je kolorowo i smacznie. 

 

Doszło do tego, ze podczas przyjęcia zamiast muffin Jaś chciał wyjadać ozdobne opłatki.

Tort był i on przecież to postawa. Bezowy z bitą śmietaną i sezonowymi owocami a na górze, oczywiście ozdoba od Jumazoma :).



Tort zniknął w ciągu jednej chwili ale wyglądał przesmacznie i taki był.

Wnioski? Oczywiście musicie wypróbować takie ozdoby, niech będą na każdym dziecięcym przyjęciu. Wybór wzorów jest duży więc każdy znajdzie coś dla swojego dziecka w zależności od ulubionych postaci malucha.
W sklepie znajdziecie poza ozdobami, zabawkami, wyposażenie malucha idącego do przedszkola, szkoły a także coś dla rodziców.

Żeby zakupić ozdoby należy odwiedzić SKLEP  warto także zajrzeć na stronę na FB

Bardzo dziękuję za możliwość testowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz