piątek, 19 lipca 2013

Samolot z dźwiękiem

Jesli chcecie kupic dziecku ładny, solidny i nie drogi prezent to ten nadaje sie idealnie.

Będąc z dzieckiem u mojej siostry Jaś bawił się małym samolocikiem Adasia, cóż samolocik bardzo się spodobał. Rozpoczęłam poszukiwania w necie ale samolocik znalazłam tylko w tym sklepie TUTAJ, koszt samolotu nie taki duży ale koszt przesyłki,  pozostawia jak dla mnie wiele do życzenia.
Pozostało czekać na kolejna dostawę samolocików do miejscowego sklepiku z zabawkami i właśnie wczoraj moja siostra trafiła. kto odwiedza nas na FB wie jaki kolor lubi moje dziecko, samolocik jest właśnie w tym kolorze w dodatku w sklepie był tylko 1 jedyny i to w tym kolorze.
Co w nim urzekło moje dziecko? 
Przeczytajcie najpierw co pisza o nim na stronie sklepu:
Miniaturowe repliki samolotów to gratka dla każdego chłopca. Modele wykonano z niezwykłą precyzją, co gwarantuje dokładne odwzorowanie szczegółów. Posiadają mechanizm typu "pull-back", a także wydają dźwięki.
Cena dotyczy jednej sztuki. Kolor do wyboru.
Wymiary: 9 cm
Producentem jest firma  Gollnest & Kiesel KG
Samolot zbudowany jest z metalu, ma bardzo dopracowaną budowę, jest lekki z mechanizmem, dzięki któremu szybko jeździ. Przyciskając guziczek znajdujący sie na górnej części samolotu, usłyszymy dźwięki towarzyszące starom i lądowaniu samolotów. nie są one zbyt głośne. Gdy słyszymy dźwięk w tym samym czasie w kabinie pilota swieci czerwone światelko. Samolot nie ma regulacji glośności ani wyłącznika ale jest super zabawką małych fanów lotnictwa:)). Rzucany tez przetrwał więc jest wytrzymały na nietypowe katastrofy.
Polecam do zabawy.
Zapraszam jak zawsze na FB dzieje sie tami jest nas juz ponad 300 lubisiów:)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz