piątek, 19 lipca 2013

Saluterra czyli jak działają łagodne siły Natury

Naturalne kosmetyki bez wszędobylskiej chemii, wiecie jak bardzo je lubię a jak trudno je kupić czy odnaleźć.




Odwiedzając fp Saluterra na FB, zostałam zakwalifikowana do testowania kosmetyku jakim był krem odbudowujący z Antarktycyną.
Pierwszy raz słyszałam tą nazwę, kojarzyła mi się z Antarktyką i wiele się nie pomyliłam.


Informacje o kremie na stronie Saluterra są nastepujące:

Innowacyjna formuła z antarktycyną - składnikiem aktywnym z Antarktyki!
Antarktycyna?, to substancja, która została odkryta w próbkach ziemi z głębi morza na Antarktydzie. Są to naturalne glikoproteiny utworzone przez mikroorganizmy, które są w stanie przetrwać ekstremalne warunki temperatur panujące na Antarktydzie. Natura produkuje je dla ochrony w miejscu, w którym lodowiec styka się z ziemią. Substancja ta wykazuje bardzo silne działanie odbudowujące i odmładzające skórę.
Badania kliniczne udowadniają, że po 30 dniach regularnego stosowania produktów z Antarktycyną? głębokość zmarszczek, zwłaszcza na czole i wokół oczu, zmniejsza się o około 50–60 %!
Seria Saluterra z Antarktycyną: 
ma wyjątkowe zdolności nawilżające i przeciwzmarszczkowe,
długotrwale odmładza, ponieważ odbudowuje naturalną strukturę kolagenu i elastyny w skórze,
tworzy barierę ochronną skóry w niskich temperaturach,
zapobiega odwodnieniu skóry w zimie oraz przesuszeniu w lecie."


TESTOWANIE

Krem o konsystencji białej, bezzapachowy, łagodnie rozprowadzający sie po skórze. Szybko się wchłania nie pozastawiający smug. Czytelnicy wiedza jak silna mam alergię na różne preparaty i różne związane z tym reakcje. Okazało się, że krem mnie nie uczula, nie ma po nim podraznień. Na pewno po tak długim okresie testowania stwierdzam, że skóra jest nawilżona, napięta i nie pojawiają się zmarszczki ale te które były zmniejszyły się.
Kream poprez bogaty skład i właściwie dobrane komponenty, nie podrazniając przekonał mnie. odstrasza jedynie cena 132,00 zł ale za jakośc warto tyle zapłacić.

Krem zakupicie 
TUTAJ , zapraszam do odwiedzenia strony Saluterra na FB
Bardzo dziękuję za mozliwość przetestowania tak wartościowego produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz