piątek, 19 lipca 2013

Pływające niemowlęta? Czy to możliwe?

Odpowiadam, tak to możliwe dzięki Easyswim.

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE

EASYSWIM to sposób, nowa metoda aby nasze maluchy nauczyły się pływać.
"Jest to innowacyjny produkt opracowany specjalnie z myślą o rozwoju niemowląt i małych dzieci.
EASYSWIM jest przeznaczony do stosowania w codziennych kąpielach oraz na basenach.
Pierścień o średnicy 40 cm, która zapewnia stabilność podczas użytkowania.
Innowacyjnośc polega na tym, że jest to pierwszy produkt, w postaci kołnierza / pierścienia, który zakłada się dziecku na szyję.
Nie ma żadnych pasków / szelek i innych krępujących ruchy i swobodę malca elementów.
Otwór na szyję dziecka ma 8 cm a w stanie całkowitego rozpięcia nawet 10 cm.
Podwójna możliwość regulacji otworu na szyję:
- górna na rzep
- dolna zapięciem plastikowym
Dodatkowo pierścień wyposażony jest w specjalnie wyprofilowane miejsce na podbródek dziecka."
Dzięki współpracy z firmą EASYSWIM jedna z naszych mam z fp Zabawkarki, testowała z maluchem koło oraz napisała recenzję. zapraszam do poczytania. 
Dagmara Zawistowska napisała:
" Miałam przyjemność testowania moim synkiem Adasiem kółeczka dla maluchów Easyswimm. Cóż mogę powiedzieć zacznę od tego, że dzięki niemu mogłam się wybrać na basen sama z dwójką maluchów a to już nie lada wyzwanie. Starsza córcia pływała w zwykłym kółku a ja w jednym czasie mogłam swobodnie pilnować jedno i drugie dziecko. Pierwsza wyprawa na basen była niestety nie udana Adaś strasznie płakał natomiast za drugim się udało wybraliśmy wcześniejszą godzinę po spaniu i obiadku z założeniem kółeczka nie było problemu owszem na początku bardzo był zaciekawiony co ma na szyi ale ogólnie nie sprawiało mu to o dziwo dyskomfortu. Ludzie na basenie łącznie z ratownikami z zaciekawieniem patrzyli co ja dziecku założyłam na szyję wręcz robił furorę. Na początku trzymał się kurczowo mojego kostiumu, ale po paru minutach mogłam go swobodnie puścić nie jest jeszcze przyzwyczajony i jak to z mojej perspektywy pływał jakby na plecach co bardzo było zabawne do tego bardzo się cieszył. Jedynym minusem jest to, że jak dziecko za bardzo się rusza dostaje się woda, która ze szczelin nie wypływa i maluch mi się zakrztusił toteż trzeba bardzo uważać. Generalnie fajny wynalazek i nowe doświadczenie dla dziecka. Na razie Adaś dopiero przyzwyczaja się do przygód na basenie, ale kółeczko Easyswimm będzie zawsze razem z nami ."

Dziękujemy bardzo za recenzję i ciesze się, że zabawa z kołem sie podobała i że będzie ono stałym towarzyszem zabaw wodnych.
Zapraszam wszystkich czytelników do odwiedzenia strony EASYSWIM, klikając w zamieszczone na początku recenzji logo. Warto także odwiedzić strony na FB zapraszam na EASYSWIM oraz na PYSIAKOWO.
Sponsorom bardzo dziękuję za mozliwośc przetestowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz