piątek, 19 lipca 2013

Plecionkarnia - bransoletki tematyczne z blaszką

Biżuterii na rynku mamy mnóstwo, firmy prześcigają się w pomysłach i doborze materiałów. Plecionkarnia w produkcji swoich dzieł kieruje się myslą  "ważna informacja w ładnej oprawie".


Plecionkarnia - manufaktura rzeczy nietypowych.
Firma jakich mało na rynku, dlaczego? Dlatego, że znajdziecie tam nie typowe produkty. Biżuteria praktyczna, zobaczcie sami. Wystarczy kliknąć na logo zamieszczone powyżej i znajdziecie się w sklepie.
Dla rodziców maluchów chorych na np. epilepsję, chcecie mieć zaznaczona grupę krwi czy inny grawer nie ma problemu. Z racji wykształcenia medycznego uważam, że to bardzo dobry pomysł mieć bransoletę dzięki której w momencie zagrożenia - jak w przypadku epilepsji czy hipoglikemii w cukrzycy- osoby udzielające pomocy, nie szukając dokumentów szybko zorientują się jaką chorobę ma poszkodowany. Czy jaką grupę krwi posiada.
Można dokonać wyboru graweru wg własnego pomysłu. Bransoleta jest wykonywana na indywidualne zamówienie, na wymiar więc nie ma problemu z dopasowaniem jej wielkości.
" Każda z bransolet może mieć wygrawerowaną grupę krwi, nazwę choroby lub dowolny tekst indywidualnie wymyślony przez Państwa - (max 28znaków razem ze spacjami zapisane w 2 rzędach)"
Dzięki tej firmie otrzymałam do testowania bransoletę z moją grupą krwi.
TESTOWANIE
Bransoleta jest bardzo dokładnie wykonana, właściciel sklepu opisuje ją w ten sposób.
Bransoleta wykonana z płaskiego rzemienia ze skóry. 10mm szerokości.   Zapięcie ozdobne z metali antyalergicznych.
Bransoleta dostępna z grupą krwi, tekstem - wybór spośród 6 przedstawionych na zdjęciu."
Kolor mojego rzemienia granatowy, sama taki wybrałam, skórka jest miękka a ozdobne zapięcie dodaje jej uroku. Gdy pokazałam bransoletę koleżance - powiedziała ja też chcę taką.
Uważam, że warto ją posiadać, chociażby ze względu na bezpieczeństwo naszych najbliższych.
Bransoleta jest piękna i mam zamiar spopularyzować ją w środowisku medycznym więc jutro zabieram ją do pracy.
Zapraszam do odwiedzenia sklepu KLIK oraz strony na FB KLIK, gdzie można wygrać bransoletę w organizowanych tam konkursach. Godny polecenia jest odwiedzenia blog  http://plecionkarnia.blogspot.com 
Bardzo dziekuję za możliwość przetestowania i gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz