poniedziałek, 22 lipca 2013

ETERNO podbija smak i jakość naszych potraw

 kliknięcie w logo przenosi na stronę sklepu

Niedawno spotkałam na stronach FB szybko rozwijającą się stronę ze zdrowymi produktami, które nie zawierają konserwantów. Jak wiecie stawiam na naturalne składniki, unikam jak mogę chociażby z przyczyn alergii sztucznych i alergizujących składników. 
Strona zainteresowała mnie tak bardzo, że nawiązaliśmy współpracę i otrzymałam do przetestowania 4 produkty.
Tak o swoich produktach piszą przedstawiciele firmy:
"    Informacje
Najlepsze i najsmaczniejsze przetwory owocowe, 100% naturalne, bez konserwantów. Esencja smaku do herbaty, napojów, drinków, potraw i deserów.www.eterno.pl
Misja
W naszych wyrobach znajdziesz magię niepowtarzalnego smaku!
Gwarantujemy najwyższą jakość naszych produktów!
Opis firmy
Jesteśmy firmą rodzinną przygotowującą wszystkie produkty według unikalnych receptur, które od pokoleń towarzyszą naszej rodzinie.

Nasze wyroby nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników, dodatków smakowych ani wody. Do produkcji wybieramy owoce najlepszej jakości. Syrop, w którym znajdują się owoce powstaje w wyniku połączenia naturalnego soku owocowego z cukrem, a naturalnym konserwantem jest minimalny dodatek alkoholu.
Opis
Najchętniej wybierane dodatki do herbat.
100% naturalne przysmaki owocowe do napojów, drinków, deserów i potraw.
Przetwory owocowe produkowane według tradycyjnych receptur, wytwarzane z
wielką starannością.
Zacznij prawdziwie ekscytującą przygodę kulinarną właśnie tutaj: www.eterno.pl "
Postanowiłam i ja sprawdzić ten niepowtarzalny smak i aromat zawartości składników.
TESTOWANIE


Zanim opiszę doznania smakowe, chciałam zaprezentować jak zapakowane są słoiczki. Otóż w kartonie posiadającym informacje o kruchej zawartości, znalazłam torbę ekologiczną bardzo ładnie wykonaną. Natomiast słoiczki były zapakowane w kartony i folię bąbelkową, o stłuczeniu nie ma mowy.

Zapewne jesteście ciekawi, co skrywała zawartość przesyłki. Otóż w 200g słoiczkach zamknięte były prawdziwe specjały.
Cytrynki z melisą
Cytrynki z anyżem
Grillowy rarytas
- Konfitura carska Figa z Makiem



Każdy słoiczek ma naklejkę i nakrętkę z logo firmy, górna część zawiera informację dotyczącą składu produktu, gramatury. Całość ślicznie przewiązana wraz z informacją na etykiecie do jakich deserów czy potraw można użyć.
Smaki faktycznie są orzeźwiające, zawsze późną jesienią lub zimą gdy jestem zmarznięta zdarza mi się wypić herbatę z rumem a tu rozwiązaniem są cytrynki z melisą, które w składzie mają odrobinę rumu. Z 1 słoiczka można zrobić 4 l lemoniady. ja wypróbowałam wersję na ciepło i zimno, obydwa słoiczki cytrynek są smaczne i trudno mi powiedzieć która cytrynka mi bardziej smakowała.

 
Nadszedł czas na spróbowanie kolejnych słoiczków a więc Figa z makiem, to jest niebiański smak, słodki, wyczuwa sie smak innych owoców, ja zrobiłam sobie deser, galaretka z owocami, bita śmietana i na to konfitura. Smakowało obłędnie. Synek natomiast testował konfiturę na kanapce  zamiast dżemu, także zaakceptował danie i nic go nie uczuliło.



Co do ostatniego już słoiczka Grillowy Rarytas jest doskonałą przekąską, faktycznie jest tak jak podaje producent możemy go zastosować do potraw grillowanych ale także na kanapkę z serem i dodatkiem wędlin. Połączenie smaków słonych ( kapary, oliwki), słodkich ( owoce) oraz ostrych ( papryczka chili) daje niepowtarzalny smak, który zapewne wszystkim odpowiadałby.

Cena produktów wacha się od 11- 15 zł, w ofercie znajdziecie także syropy a wszystko zddrowe, naturalne, bez konserwantów. Można także sprezentować produkty bliskiej osobie, są wówczas pięknie zapakowane.

Zainteresowane osoby zapraszam do SKLEPU  oraz na FB gdzie możecie wygrać produkty w konkursach.

Dziekuję za możliwość przetestowania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz