piątek, 19 lipca 2013

Czekolady z Manufaktury, kakaowe a jednak inne.

Endorfinki kto ich nie lubi, wystarczy zjeść kosteczkę czekolady a ich poziom sie podnosi i świat juz nie jest taki bezbarwny, nudny i monotonny.


W programie p. Kasi Bosackiej dowiedzialam sie o ręcznie wyrabianej czekoladzie w manufakturze. Została ona założona przez mężczyzn którzy zrezygnowali z dotychczasowej profesji, po przebranżowieniu robią najlepszą czekoladę jaką do tej pory jadłam.

Takie informacje znajdziemy na stronie manufaktury:
" Nasza czekolada jest wyrabiana ręcznie w tradycyjny sposób, tak jak przed wiekami. To odróżnia nas od fabryk, w których na wielką skalę produkowane są tony przeciętnej czekolady. W naszej manufakturze wyrabiamy małe ilości czekolady, dzięki czemu każdej tabliczce możemy poświęcić wiele uwagi i troski.
Jesteśmy jedyną manufakturą w Polsce, która z ziaren kakaowca w magiczny sposób tworzy prawdziwą czekoladę. Odbicie naszej pasji można dostrzec w każdym kawałku."
Sprowadzają ziarna kakaowca z różnych stron świata, łączą je z kwiatem soli z prazonymi migdałami także innymi składnikami. Wszystko ma nie powtarzalny smak i aromat.
Od dawna chciałam kupić tą czekoladę ale powstrzymywała mnie przed dokonaniem zakupu cena. Tabliczka 55g to koszt ok. 12-13 zł + koszty przesyłki. Nadchodził Dzień Matki a ja mojej mamie chciałam podarować coś wyjątkowego. Wtedy pomyślałam kupię czekoladę z manufaktury a jak juz zamawiałam to zakupilam dla siebie właśnie TAKĄ
TESTOWANIE
 
Czekoladowy Gaj okazał się czekoladowym rajem, mmmmhm aż chce się zamruczeć z rozkoszy. Aksamitny smak, nuta wanilii z laski która została tam dodana powodują wyjątkowość czekolady. Słodki smak przełamany słonym smakiem kwiatu soli, obłęd. Cieszę się, że zakupiłam czekoladę i poznałam wartość manufaktury od środka.
czekoladę zakupiłam w środę a już w południe w piątek miałam ją w rękach, tak szybko nie otrzymałam żadnej przesyłki.
Polecam serdecznie zakup czekolady ponieważ tajk jak zapewniają producenci jest ona bez dodatku lecytyny sojowej, bez spulchniaczy. faktycznie, wiecie już że jestem alergikiem a po tej czekoladzie nic mi nie jest. Więc tym bardziej jest ona godna polecenia.

Zapraszam do wypróbowania innych smaków bo ja tam wrócę na pewno.
Manufakturę czekolady znajdziecie TUTAJ  i będziecie mogli wybrać ta jedyna z szerokiego wachlarza czekolad. Odwiedźcie także Manufakturę na FB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz