piątek, 19 lipca 2013

Concertino baby

Otrzymałam do testowania proszek do prania dla maluszków marki Concertino baby.
Ponieważ mam maluszka który ma również alergię skórną, postanowiłam wypróbować proszek od razu.
Firma bardzo dba o bezpieczeństwo naszych maluszków, dlaczego tak uważam?
Informacje zamieszczone na stronie producenta przeczytacie TUTAJ
Produkty są hipoalergiczne, nie zawierają parabenów, fosforanów ani zeolitów. Wiecie już sami jak bardzo ważne jest aby tych związków nie spotykać w kosmetykach. Zwłaszcza gdy dotyczy to naszych dzieci. Pytanie czy można używać tych a nie innych środków zadaje sobie nie jeden rodzic. 
"Wszystkie produkty marki CONCERTINO BABY zostały dokładnie przetestowane dermatologicznie w trosce o najwyższe bezpieczeństwo nawet najdelikatniejszej skóry. Dodatkowo, proszki do prania CONCERTINO BABY uzyskały pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
Komponenty użyte do wyprodukowania produktów CONCERTINO BABY pochodzą od sprawdzonych dostawców, spełniających najwyższe normy bezpieczeństwa."
Prawda, że te informacje są bardzo ważne dla nas rodziców? 
Firma posiadająca markę Concertino baby, poza proszkami do białego i kolorowego prania również  produkuje żele   które również są hipoalergiczne oraz płyny do płukania. Spotkacie  w ofercie odplamiacz uniwersalny - bardzo obawiałabym się stosowania "zwykłego " odplamiacza do prania przy delikatnej skórce mojego dziecka to odplamiacz tej firmy po zapoznaniu się z produktami zyskał moje zaufanie. Użyłabym go na pewno zwłaszcza, ze nasze brzdące skutecznie potrafią wybrudzić ubranka.
Testowanie
Proszek koloru białego o przyjemnym zapachu, rozpuszcza się bez problemu a używać można go do prania w temperaturze 30, 40 i 60 stopni C a także nadaje się do prania ręcznego. Wypróbowałam proszek do prania w temperaturze 50 stopni. Po wyjęciu z pralki, pranie pachniało przyjemnie świeżością, zapach przypominał mi wiosnę i suszone na świeżym powietrzu pranie które uwielbiam. Minęło już kilka dni od prania a ubranka są miękkie, nadal przyjemnie pachnące. Skóra tak bardzo wrażliwa u mojego synka nie ma żadnych zmian, żadnych odczynów alergicznych.
Dlatego polecam produkty tej marki rodzicom maluchów już od pierwszych dni narodzin, ponieważ Concertino baby dba o nasze dzieci, testuje, posiada certyfikaty a to przemawia gdy chcemy zadbać o bezpieczeństwo tych najbardziej bezbronnych.
Osoby zainteresowane i chcące pogłębić wiedzę z zakresu produktów firmy odsyłam na stronę internetową marki TUTAJ a także na stronę FB marki.
Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania proszku.
Życzę wszystkim spokojnej nocki:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz